Tuesday 17 September 2013

Happy birthday to me !!!


Hey, hey. Saya happy sangat sebab minggu lepas birthday saya :D
Minggu lepas ???
Okay. Pada tanggal 11.September.2013 saya sudah cukup 16 tahun. Yeaahhh.. -.-
Napew hari nie baru nk kecoh ?? 17/9/2013 baru nak bagi tau ?? Busy kan. Busy je memanjang. But nothing happen that day. Hari rabu, hujan, balik lambat sebab koko, pastu twin sendiri buat-buat tak tau pulak. Bapok kecik hati, tapi time nak bali dia ingat nk wish.. Wee,, dia wish.


Tu sitausi semasa bithday saya. Apa pon saya dapat ais krim Cronetto dari cikgu disiplin.
Untung kan. Pastu time koko cikgu citer pasal kemalangan 9/11. Maybe ramai tak dengar pasal nie kan. Nanti Hasya citer kan semuanya dari A hingga Z. Tapi time tu Wan asik sebut, " Birtday Hasya" Naik segan kite.

Tak ada benda special pon berlaku. Just a simple thing je lh.

Alhamdulilah BFF ku yang sorang nie wish, sayang awak, awak,

Ramai. Tak ramai sangat pon.


No comments: